Bakslaget

 Ja allt detta tjat om väder och vind ständigt, gör mej galen. Jag är exakt likadan själv men att behöva höra de via radion när man sätter sej i bilen, tv:n innan man kommit ut och när man lämnar barn på förskolan är de det första man hör när man öppnar dörren.
Haha, bitter? näe inte alls haha..
 
Nå väl, när vi ändå är inne på väder och vind, när räknas det som vår? 1 +? 10 +? Eller är de när man har plusgrader dygnet runt? Nå väl, jag nämnde igår att jag tyckte de var vår. Jag har kanske ändrat mej, eller har jag de? Haha.. Jag tycker ialf att den är på god väg även fast de är 2 grader ute och slaskigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu