Vår nyårsafton

Vi kom hem till Jessica m fam vid 17 tiden. Vi började vid 18.00 med förrätten.


Ca vid 19.30 tiden åt vi middag. Det var så grymt gott. Oxfilé, potatisgratäng och soyastekta champinjoner. 
Här kan jag säga att min mage höll på att sprängas. Det var tur att vi drog ut på alla måltider en aning. :)
Efterrätt dax





 Vi tände tomtebloss i puddingarna. Leo var så ivrig över att få hugga in i sin chokladpudding och ville ta bort tomteblosset innan den hade svalnat. Och fort gick de.. Han brände tummen o pekfingret :( var jätte ledsen och fick två blåsor på vardera finger. Tur Jessica o dom hade xylocain hemma. 

Vi var jätte mätta efter allt gott vi ätit :) lyckat!

4 killar (2,4,5 samt 6 år) har lite svårt att hålla sams hela kvällen. Mycket bus och tjat blev de såklart men oj vad roligt dom har haft de. 
Leo var den enda som gick och la sig innan tolv slaget. Han somnade kl 22 ungefär. Medans alla andra barnen höll sej uppe till kl 1. Man slutar aldrig förvånas hur dom orkar. Hehe.

Vi smällde en del raketer vid 22.30 tiden utfall barnen inte skulle orka vara vakna. Men resten smälldes av vid tolvslaget.
(Låter mina suddiga bilder tala för sej självt)









Tomteblosskillarna


Och den obligatoriska 00.00 kyssen. 
Jag och min underbara karl.

Idag är huvudet riktigt segt, men på jobbet är man ialf. Men fr.o.m. Imorgon är jag ledig ända till måndag kl 22 ;)

God fortsättning 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu