Turkost

När jag skriver denna rubrik tänker säkert några turk-ost, nej det är inte någon turk ost jag menar utan färgen turkos såklart.
 
Denna ljuvliga, underbara, stilrena och fräna färg är jag så kär i just nu. Inte så kär att jag skulle gå klädd i turkosa kläder men i heminredning. Sååå himla fint! Jag vet att jag har nämnt att jag gillar turkost förut men det är verkligen min färg. Den speglar lite min personlighet på något sett. Den gör hemmet lugnt och fridfullt. Visst ;)
 
Här kommer lite turkost ögongodis. 
 
Från indiska
 
        
        
 
 
Idag har jag vart rökfri i 10 dagar. Jag är mega stolt. Och det går bättre än förväntat, jag tänker knappt på cigaretterna och jag får medge att ju längre tiden går, ju smidigare och lättare går de. 
Jag har dock inte kommit till de stadiet då jag tycker att cigaretterna luktar illa eller att lukten är vidrig. Men det kommer väl, hoppas jag.
 
Ha en fortsatt trevlig fredag alla läsare 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu