Tips mottages

Den 1:a Februari ska jag och min sambo på 30 års fest. Där det är Gatsby tema (20-30 tal)
Och jag letar både frisyrer samt bra och snygga kläder till ett vettigt pris såklart eftersom det är inte varje dag man går på 20tals fest direkt. hehe. 
En av mina bästa kompisar ska fixa mitt hår till festen (hon är utbildad frisör) så det känns lite extra lyxigt o få en ordentlig frisyr, men de gäller då att hitta den också. Hjälp mej, snälla.
 
Ni får gärna länka till mej genom kommentarer eller liknande för jag börjar få panik =(
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Titta på the great gatsby

2014-01-09 @ 20:46:05
Postat av: Linda stellberg

Gud så spännande. Har dock inget bra tips men är spänd på resultatet <3

2014-01-09 @ 20:55:04
URL: http://Ensidaomallt.se/Linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu