Sluta röka

Det kan jag säga, det är tufft! Det är jobbigt! Grinigt! Ledsamt! Osv osv...

Jag har ingen ro att sitta still för 5 öre. Kan inte förstå att jag lagt av undergraviditeterna. Nu har jag inte den anledningen till att sluta utan jag bara slutar för att jag är less på skiten. Det finns inget positivt med rökningen men ändå skriver kroppen efter en cigarett. Nej fy!
Drygt 11 år med rökning, nu får det vara nog!

Om mina uppdateringar blir svajiga så kan de bero på de. Så ni vet.
Hejja på mej nu snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu