Secondhand

Imorse när jag gick av jobbet var jag jätte groggy. Trött och hungrig. Men var tvungen och tanka bilen och handla lite innan jag fick åka hem. Stress åt frukosten och slängde mej på soffan och sova några få timmar. Helt slut.

Vi skulle in till min mammas jobb i Södertälje och lämna tillbaka lite stolar som vi har lånat över julen. Så jag passade på att gå in och kolla efter lite 20-tals klädet på en secondhandbutik i Södertälje. Hittade inte något alls som skulle kunna passa till Susannes 30 års fest som har tema 20-tal Gatsby.
Men jag hittade dessa två super sköna skor



Ibland är det bara för bra för att vara sant. 2 par Oanvända skor för 75 kr. Man tackar!

Nu på kvällskvisten drog jag på mej träningskläder och åkte och spelade innebandy med några från mitt gamla lag + många andra nya ansikten. Jätte roligt. Jag längtar till innebandy träningarna drar igång och givetvis att dessa klaffar bra ihop med mina arbetstider. Tyvärr har de inte gjort de innan, men hoppas på de nu.
Vill komma igång igen.
Åkte dock på skavsår av mina nya inneskor. Ska de vara så efter träningarna så får jag nog gå tillbaka till mina gamla gympaskor. För nu har jag as ont :/ 

Aj aj aj..

Nu skriker kudden, kom och lägg dig. Tror jag gör de. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu