Ny inredning

Igår kväll åkte jag iväg med min lillasyster och små shoppade lite. Jag åkte först och främst iväg för att köpa nya ljus då dom flesta ljusen var från i julas och hade tomtemotiv eller dyl. 
Denna gång fick de bli mkt i turkost eftersom jag älskar den färgen! 
Vad tycker ni?

Bricka med spegel inuti och 3 olika längder på ljusen.





Köpte den vita hyllan så jag äntligen gick upp foton på barnen.


Var förbi plantagen och jag hittade denna underbara citronfikus. Jag tycker att själva stammen på blomman var både komisk, fin och häftig.


Hittade även dessa fina ljuslyktor till hallen. 50 kr, inte illa pinkat :)




Jag hoppas hon på plantagen vet vad hon pratade om. Hon sa att blomman inte skulle växa ngt, att den kommer vara sådär. Hoppas de :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu