Julen är bortplockad

Iallafall hemma hos oss
 






 Williams nya lampa. Var så less på den hängande plastlampan som man ständigt slog huvudet i. + att den nya passar perfekt in sen när vi fått upp nya stjärn-tapeter till hösten. 
 
Jag är så himla trött på julen så det var riktigt skönt att få upp andra gardiner osv.. Under första veckan när man ska ta fram julpyntet etc då känns de så mysigt men efter 1 1/2 mån är man så less på allt krimmskrams. Julpyssel gör så att de känns lite mer plottrigt och stökigt. Eller jag känner så iallafall.
 
Idag har vi haft kalas gäster igen. Jag är trött på tårta, julmat, julgodis osv.. Det är så intensivt med allt man ska äta hela tiden så man har tröttnat på allt. Som visserligen är bra på sett o vis, men idag blir de nog kolgrillen. Det är de ända jag kan tänka mej att äta idag faktist. Ide torrka. 
 
Inatt ska jag jobba extra. Får se hur pigg jag är i morgon. Men har ialf lovat våran 5 åring att vi ska gå på hockey imorn. Lillebror Leo ska vara hos morfar under tiden. Lite skönt med egentid med stora killen. Händer alldeles för sällan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu