Shopping

I förmiddags efter jag och William hade vart på innebandyträningen så skulle William iväg på 5 års kalas hos grannen. Då tog jag med mej sambon och Leo till en mysig affär som ligger ute på landet utanför Nykvarn. 
Many things heter butiken. 
Och plånboken gick varm där inne. Hade jag var super rik hade jag köpt ännu mer. Men jag vet att jag ska tillbaka dit i veckan ialf. Ska köpa en luftrenare som är hur smart som helst. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll blir de kalas dags. :) 
 
Vad tror ni min sambo gör just nu? 
Säger bara, hejja Sverige! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu