Nya ögonfransar

Igår kom min barndomskompis, hon är och hälsar på i Sthlm. Hon har flyttat ner till skånelandet där hennes kille kommer ifrån. Men nu är hon här och hälsar på. Jag och min kompis Jessica hade bokat in ögonfransförlängning idag då hon jobbar med det i sin egna salong. Hon är frisör i huvudsak men gör även andra hår behandlingar och detta är ett av dom.
 
Jag ser inte klok ut men såhär ser de ut ialf, ingen rättvis bild men på hennes hemsida ser man bättre bilder. De ser ut som om jag har maskara men de har jag inte. Fint va?
 
Hon är duktig min kära Lotta.
 
Är de någon som är intresserad av ett besök så tveka inte och gå in HÄR på hennes hemsida. Där finner du telefon nr osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu