Sol, grill och studsmatta


William ville hjälpa sin pappa och få ihop studsmattan. Som har och Leo har väntat.

Sambon har lyckats köpa en ny leksak. Fråga inte hur han tänker då vi inte ens får plats med bilen i garaget. Nå väl.. 
Såhär ser den ut.

På kvällskvisten har vi haft grannarna på grillmiddag. Jag är så sjukt mätt. Är trött också, då jag var på språng igår i Sthlm city. Så jag var bakis när jag vaknade i morse. Men nu börjar de ordna upp sej. Men de blir ändå tidigt i sång ikväll. Så hemma trött.
Bjuder på några bilder från kvällen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu