1:a april

Den enda som jag har lurat idag var min pappa. ;)

För er som inte vet så har vi lånat min pappas bil som för övrigt ska säljas när som helst. Beroende på om besiktningen går igenom imorgon bitti. Min pappas bil är en dieselbil och vi äger bara bensinbilar (vilket vi bara är vana vid oxå). 
Tänkte ringa pappa och dubbelkolla tiden med besiktningen imorgon bitti (jag ska besiktiga hans bil). Men slängde även in att jag minsann hade lyckats tanka hans bil med bensin istl för diesel. Hahaha.. Ni skulle hört hur han lät. Det kom ut ngt som lär: hur fan lyckades du med de? Haha..
April april din dumma sill. 

Love u dad ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu