När tröttheten tar över

Det har rört sej mycket i mitt huvud denna vecka.
Mycket jobbigt att inte veta hur det får med advokaten. Sen hade jag gärna velat sätta träd på tomten men allt har fått vänta pga att tomten ej är klar osv osv..

Har mycket idéer för sovrummet som jag bollar med fram och tillbaka. Hur det kommer se ut i slutändan kommer jag visa när det börjar bli klart. Fick ialf veta att sängen är påväg hem till oss nu. Jiho!

Har spenderat hela min dag i soffan och sängen. Fick hoppa in och jobba igår kväll o inatt efter att ha vart på kurs hela dagen igår också. Så trött är jag idag.

Fick även en liten kusin i förmiddags. En liten Rebecka. Så jag vill gratta min faster Annika och hennes Peter till sin lilla söta flicka.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Och grattis till det fantastiskt vackra namnet ;)

2013-09-04 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu