Ligger på latsidan

Det har vart riktigt tungt att gå upp vid 5:45 och åka till Täby för att vara på kurs 9-16 och sen bila hem. Har vart hemma vid 18.30 nästan varje dag. Jag är inte van att sitta still som i skolan så länge och lyssna och lära mej.
Men oj vad det vart nyttiga och bra saker jag lärt mej. Men ack så trött jag har vart på kvällarna. 

Men trots att sambon och jag har vart så trötta så packade vi upp vår nya säng igår. Fin var den. Vad tycker ni? 

Nu väntar en jobb helg på mej. Jag hoppas att jag orkar jobba. Är så slut i huvudet. Men de får gå ändå. Sen har jag en slapp vecka framför mej. De är bara att kämpa på.

Nu blir de krypa ner i sängen. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu