Jag tipsar

Tänkte passa på att tipsa om en hemsida där jag beställt en del kläder den senaste tiden.
Sidan heter Miinto. Dom har verkligen allt. Lite som Johnells fast genom nätet.
Du kommer till sidan genom att trycka HÄR
 
 
Helgen har som vanligt gått i all hast. Jag har jobbat, vi har vart bortbjudna på middag/kalas. Vi eller rättare sagt jag fick träffa släkt som inte träffar alls ofta. Mycket uppskattat. Fick dock huvudvärk efter 2 glas vin, som vanligt.
Vin och jag är inte bästa vänner. 
Men har haft en toppen helg. Det har vart fullspöckat men då vet man ju att man lever ;) eller?
 
 
Allt på altanen och tomten är numera bortplockat. Bara pressening på alla möbler så är de färdigt.
Hösten är här för att stanna och snart kommer snön är jag rädd för. Vill hellre ha sommar och sol.
 
Gick igenom lite bilder på vårt Usb minne här hemma. Bjuder på lite olika bilder
 Leo 5 månader
William ca 2 år 
Nellie våren 2011
Chanel ca 3 veckor
Leo 6 mån
William 2 1/2 år
Sambon/Lucas
William 10 månader 
 
Goa barn man har va? :)
Nu blir de gå och sova så jag orkar gå till jobbet vid 16.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu