Blogg appen strular som vanligt

Så här blir de inte mycket skrivet. Hade skrivit en "roman" och klickar på publicera. Allt försvann, de är då man blir galen.

Onsdag till fredag denna vecka blir de kurs med jobbet. I Täby hålls kursen så nu får ni hålla tummarna att vi slipper hamna i köerna dessa 3 dagar. 

Kom precis hem från jobbet. Kroppen är utmattad men huvudet håller igång. Inte alls van att komma hem 22.30 och försöka sova. Jag är ju van och jobba till 8 och sen sova hehe.

Idag anmälde jag äldsta sonen till att börja i innebandy. Det känns stort vill jag lova :) och han blev överlycklig när sambon berättade de. Hoppas att han tycker att de är roligt när han väl är på planen. 

Troligtvis får vi vår gamla säng såld i helgen. Då kan vi packa upp vår nya :) wow! 
Brorsan ska ta över våra malmbyråer så då kommer vi köpa den stora o långa hemnes byrån, om ni vet hur den ser ut. Tror att jag har lagt ut en bild på den i ett annat inlägg. 
Våran gamla säng och sängbord ser ut såhär 


Sen ska vi köpa nya sängbord men har inte bestämt mej för man vill ju ha nå matchande men samtidigt ska de vara lite förvaring i den. Hm..
Några tips?

Nej nu måste jag lägga huvudet mot kudden, klockan ringer vid 6. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu