Turinge marknad

Igår kväll var vi på lammafton hos grannarna. Super trevligt. Blev dock lite väl rund om fötterna så har sovit kasst inatt + att man mådde dåligt i morse.
Bjuder på några bilder från gårdagens fest







Idag var vi iväg på turinge marknad som hålls i nykvarns centrum 1 ggn om året. Strosade runt där, möte min pappa m familj. Så himla mysigt! Jag fick ett halsband av sambon. Jätte fint, med ett hjärta på.
Barnen köpte godis och brända mandlar. 
Nu har precis min pappa m familj åkt hem efter att vi har haft en tacomiddag. 

Jag är så himla slut och trött i kroppen och huvudet. Det blir sängen tidigt ikväll. 

Höstens alla färger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu