Tradera tips

När man har svårt att sova på nätterna som jag har (oftast pga stess och att jag är en nattmänniska)
så brukar telefonen komma fram och jag hoppar in på tradera och hittar massor med fina saker man kan klicka hem. Och eftersom det är sent på kvällen/natten så är de inte så många som är online och då kan man oftast vinna budgivningen, då du kan lägga de sista budet.
Nu säger ju inte jag att man ska vara vaken på natten pga ni ska vinna era köp, för vissa personer har ju inte sluttid på natten men en del har de som tur är.
 
För er som inte vet vad tradera är så har ni en länk genom att klicka på tradera här under




 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu