Storm på ingång

Iallafall om man ska tro på meteorologerna. Bäst att hålla sej inomhus.


Yngsta sonen Leo har åkt på feber (igen) och hostan från h-vetet. Tycker så synd om mina små när dom är sjuka. Vi är bjudna hem till kusin på middag idag men vi får splittra på oss. Lucas och Leo blir hemma, jag och William går dit och myser.
Så kan de bli ibland. Trist trist.

Har köpt hem toning till håret då jag har börjat få sån tråkig utväxt. Men väntar nog 1 vecka till då jag vill ha nästan nyfärgat hår när jag ska ha Me&I träff den 9 nov. 

Utväxten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu