Små tips

Fick hem Jotex katalogen i brevlådan här om dagen. Jag har lixom inte riktigt haft tid eller ro till att sitta ner och kolla i den. Men idag när barnen roade sej själva så passade jag på. 
Fick se ett jätte fint överkast + 2 kuddfodral för rena brakpriset 249 kr. Hade det passat in i vårt sovrum hade jag köpt de på en gång. 
 
Dessutom jätte smart upplägg. Ena sidan är vit med grå stjärnor och andra är den på bilden. Finns även i vitt och rött.
Jätte fint. Så passa på nu alla som gillar stjärnor. ;)
 
Kom hem för en liten stund sedan. Har vart iväg och felsökt bilen då vissa lampor lyser titt som tätt. Dessa bilar blir man inte klok på. Sen hämtade jag min kusin i Gnesta då hon lämnade bilen på en verkstad då hennes bil också strular. Gah!
Efter lite felkörningar och vildsvinstittande är jag nu åter hemma. Har okuperat soffan. Om sisådär 3 minuter så ska jag se på Svenska Hollywood fruar. De ända programet jag följer då jag är hemma sällan på kvällarna och kan bestämma tv-program själv.
 
Nu har vi fått höja värmen här hemma på värmepumpen. Det är så kallt och rått ute och vi kände att 20 grader var för kallt att ha inne när man gärna vill gå omkring utan tjocka tröjor och tofflor. Ska bli intressant och följa hur elräkningarna kommer ligga på. Vi har ju inte bott i huset under hösten och inte fått någon räkning att jämföra med. Men under sommaren har våran elräkning legat på 400-500 kr. Om vi säger såhär, när vi bodde i lgh fick vi betala runt 800 kr i mån på bara hushållselen (då värmen ingår) så jag kan tycka de är billigt. Förra vintern låg ungefär elräkningarna på 1300-1600 kr. Beroende på hur kallt det var. Men de är sååååå värt de!
Fan vad jag älskar att bo i hus! Kommer aldrig vilja flytta till lgh igen. aldrig ;)
 
Nej nu börjar mitt program. 
Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu