Sjuka barn

Fick hämta hem en sjuk william från dagis igår. Natten har vart förjävlig. =( Han har ont i huvudet och ont i kroppen.  Febertopparna ligger mellan 39-40 grader, stackarn. Och de här med att trycka i barn alvdeon känns förjävligt. Men vad gör man.?
Har vart hemma hela dagen med William idag, brorsan fick dra till dagis så vi kunde få ha lugn och ro då wille behöver sova och jag med då jag ska börja jobbet kl 16.
 
Tror ni jag kan sova då? nä nä inte de inte..
Jag är fly förbannad.! Fick ett mejl igår där vår entreprenör skickat ut ett motsvar till oss om att han inte tänker åtgärda allt de som besiktningsmannen skrivit. 
Inget vite vill han att vi ska ha heller då han tycker att vår tomt i sin helhet är klar? 
Den är väl långt ifrån klar när inte ens radonsäkringen i krunden (plasten) är tät? När man gör granntomten jätte fin medans våran är rena rama skämtet? Tanken är ju inte att marken ska luta in mot huset, utan ifrån huset med 15 cm/m. Jag vill inte ha vatten ansamlingar i mitt hus. 
 
Jag vet att de kommer gå våran väg i slutändan iallafall, men att man kan vara sån idiot (på ren svenska) de trodde jag inte.
Skyller ifrån sig på oss, på älvsbyhus osv osv osv..
 
Jag är less, så himla less. 
 
Jag säger de igen, ni som bygger hus med en hustillverkare som gör tomtarbeten, låt dom göra de. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu