När huvudet bytts ut mot en snorklump

Det är precis så jag känner efter drygt 5 h sömn inatt. Förkylningen bet sej fast i mej med, så nu är vi 3 snoriga, hängiga och ynkliga människor här hemma. 
Så himla trist men vad ska man göra?
Thats life

Middagen igår var jätte lyckad. Kusin vitamin bjöd på 2 rätter, en köttfärs/potatisgratäng med smak av beasås. Sen var de ris och räkgryta. Så sjukt gott. Fick till och med me oss mat hem, egentligen till sambon som fick va hemma. Men jag får nog smaka lite jag med. ;)

Äldsta sonen spelar Xbox och yngsta sover så jag tänkte passa på att vila jag med en stund. Hoppas på att känna mej piggare när jag vaknar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu