Fotovägg

Jag berättade att jag ville ha en fotovägg med familjebilder i sovrummet.
Så idag spikade jag upp några. Jag tänkte printa ut 2 till på hundarna så dom också får vara med på familjeväggen. 



Imorgon vankas det jobb. Men på förmiddagen tänkte jag luncha med min gravida barndoms vän. :) det känns så himla bra att ha en vän som man känt i genom hela ens liv nästan. Man kan varandra utan och innan. Och även om man inte har setts på flera veckor/månader så pratar man som om man inte vart utan varandra ett dugg. Vi kan prata om allt. Underbart 

Snart väntar en ledig helg på mej. Känns bra :) har jobbat 2 helger på raken. Helgen kommer bestå av innebandy, turinge marknad och tacomiddag hos oss med min pappa och hans familj. 

Hur ser era planer ut? 

Fick rosor av sambon på namnsdagen 6/10. Han kan ibland min karl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu