En av så många

Barn som blir sjuka i sjukdomen cancer. 
Som ni alla vet är oktober en månad där man tänker mycket på sjukdommen cancer, i alla dess former. Jag känner inte så många som har dött av sjukdomen men jag har många som upplevt sjukdomen. 

Jag har följt en liten flicka ett bra tag nu. Hon är hemma höra de i Hölö som inte ligger så långt ifrån Nykvarn där vi bor. Jag fick upp ögonen för denna blogg genom att linus svenning (artist) besökte henne på hennes födelsedag. Och han filmade hans besök. 
Jag blev så tagen och berörd av den videon så jag har börjat följa flickans mammas blogg. Där mamman beskriver sin sorg över dotterns sjukdom, hur vardagen ser ut och hur dom kämpar dag för dag för att få flickan frisk.

Jag ville tipsa er läsare om att gå in och och stötta flickans mamma via hennes blogg
 http://mejaminmeja.blogspot.se

Och även skänka några kronor till 
http://mejasanglar.se/Mejas_anglar/Mejas_anglar.htm

Även på barncancerfondens hemsida och Cancerfonden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu