Ute i det fria

Igår blev de ett lite klagomåls inlägg. Det tänker jag inte göra idag.

Igår kände jag verkligen hur tråkigt det är med vädret när de inte bestämmer sej. Men idag känner jag inte samma sak även fast sommaren är en bättre årstid. ;) sambon hade vart iväg på fm och bytt från sommardäck på vår "skit"bil så överraska han oss med pizza när han kom hem. Tidig middag blev de, men vad gör de när man kan snaska på popcorn ikväll till solsidan.

Nu har vi precis kommit in från en skön promenad. Frös lite om fingrarna men vad gör de. "Bara man håller sig varm och fötterna" som Emil i Lönneberga säger. 

Bjuder på några härliga bilder på mina underbara barn!





Snart börjar denna söndag lida mot sitt slut. En ny jobbar vecka att se fram emot. Även fast man inte alltid är så lycklig över att behöva jobba så är jag ganska glad över att jag har ett jobb att gå till och jag trivs. Det är huvudsaken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu