Taxingeslotts julmarknad

Trots att både jag och sambon har vart sega och trötta idag så har vi ändå haft fullt upp och gjort saker hela dagen.

Nu på kvällskvisten åkte vi iväg på julmarknad på taxinge slott, som inte ligger så långt ifrån där vi bor. 
Det var så himla mysigt att få gå och smaka på allt möjligt. Korvar, ostar, glögg, sylter, godisar och chokladbollar. Vi fick med oss en del hem från marknaden. 











Jag tyckte att det var helt lagom med folk. Det var inte så trångt som jag var rädd att det skulle vara. 
Man fick gott om plats och allt vi ville smaka på och se så var vi nöjda. Hade inte klockan runnit iväg och om vi inte hade haft trötta barn så hade vi satt oss ner och fikat. 
Men kände att barnen med 2 påsar godis fick räcka för denna lördag. Annars hade vi nog inte fått dom i säng ;)

Nu tänkte jag ta mej ett glas vitt och bara njuta av min lediga lördag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu