Snart juletider

Nu är de ju faktist inte långt kvar tills stakarna och stjärnorna lyser i fönstret.
Jag blir varm i hela själen när jag vet att man ska få det extra mysigt hemma utav pynt, julgran och julgardiner. 
 
Under våran flytt hit så förstördes en del julsaker, så nu måste vi köpa en del nytt tyvärr ;)
Några saker jag har tittat på är adventljusstakar i vardagsrummet och köket. Och detta måste köpas nytt. Även julduk och lite jul handukar tänkte jag köpa. Om jag hittar några som faller i smaken. Några tips?
Jag gillar denna väldigt mycket, men skulle vilja ha den i rött. 
 
 
Sen kommer de blir stjärna på fot i barnens rum och en hängade stjärna i vårt sovrum. Men dom köpte jag för 2 år sedan.
De blir även att byta gardiner i vardagsrummet och köket. Jag köpte jätte fina från Jotex för några år sedan och dom kommer få pryda v-rummet och köket eftersom dom ändå är lika dana och vårt v-rum o kök sitter ihop. 
 
Äldsta sonen William kom till mej i morse och sa att han hade vart jätte snäll och tyckte att tomten skulle köpa en julgran till honom i julklapp. Haha, ja och då önskar man sej en julgran? Tok unge.
 
Det har blivit väldigt poppis med att ha tjocka och stora ljus i ljusstaken som man tänder varje ny advent. Jag har inte bestämmt mej för vad vi ska ha, jag är ju mycket för de klassiska men samtidigt vill man ju få lite mer modernt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu