Röd dag

Nu pratar ju jag om att de är alla helgonahelg. 
Och jag jobbar. Har haft huvudvärk stora delar av hela dagen. Jätte tråkigt och framförallt tröttsamt. 

Ikväll när jag har slutat ska vi åka iväg till turinge ka:s gravplats och sätta ljus hos min morfar, farfar och farmor. Sen ska vi vidare och sätta ljus hos min svärfar dvs sambons pappa. Sen ska även sambons farmor och farfar få ljus. 
Vi har även släkt som ligger i olika minneslundar, dit går vi sällan då vi istället tänder ett ljus hemma och tänker tillbaka på dom.

Jag hoppas vädret håller i sej och inte blir regn till kvällen. De känns som om det hänger ett regntäcke över oss men håller tummarna. 

Ikväll ska akke, pappas hund få åka hem igen också. 

Mammas älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu