Midbec

Jag har nog inte berättat att våra ytterväggar inifrån har börjat bukta utåt. Det är antagligen för att huset har börjat sätta sej. Men de gör ju inget eftersom Älvsbyhus kommer och gör om de. Vi hade då tänkt och byta tapet i Williams rum (eftersom de är den väggen som är drabbad) och sen våran sovrumsvägg bakom sängen. Och jag älskar ju stjärnor som motiv i barnrum och har därför letat och letat efter en stjärntapet och har nu fallit för några stycken. Tapeterna kommer från Midbec
 
Dessa har jag ett starkt hjärta för just för tillfället.
 
 
 
 
Vad tror ni om de? super fina. ska fortsätta spåna när tiden ges.
Nu ska jag åka iväg på föräldra möte på dagis. Får se om dom har nå nytt att komma med.
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu