Me&I

Ikväll är de dax för mej att vara värdinna för en Me&I träff. Ser jag fram emot då vi är barnfria och karln är utkastad. ;) 
Kommer även bli utgång för mej och några av vännerna. Har inte vart ute och dansat sen i maj. Hoppas på en trevlig kväll. 

Ni har väl inte glömt bort att det är farsdag imorgon? 
Det har inte jag ialf så nu sitter jag i bilen och väntar på lillasyster. Vi ska iväg o titta efter farsdag present och lite utebelysning (ljusslingor) till framsidan av huset. 
Jag hoppas att vi hittar något. 
Kommer givetvis ut med bildbevis och jag hittar någon belysning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu