Inköpen

Alla som känner mej vet att jag är en typisk klänning och leggings tjej. Och har jag inte de på mej så är de mjukiskläder. 
 
Vad tror ni då jag köpte på me&I träffen jag hade i lördags kväll?
 
Jo dessa:
 



Super skön och smidig klänning i svart.
 
 
Köte även denna polisbils tröja till william. Den ska få bli en av hans 5 års presenter.
 
Som värdinna fick man även gåvor som tack för att man höll i träffen. 
Såklart valde jag ett par gröna mjukisar med högmudd i midjan och i benslutet. Så underbart sköna.
 
Jag hade en jätte mysig kväll. Blev dock besviken på vissa som sa att dom skulle komma och sen hade mage och inte höra av sej under kvällen och meddela de. Det är riktigt ruttet.
Nå väl, kvällen blev lyckad och vi hade kul. 
Så fort min kusin har fört över bilderna från sin systemkamera så kommer jag visa er bilder från kvällen =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Du skulle slagit till på matchande mössa till tröjan också! ;)

2013-11-13 @ 12:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu