Fick en kommentar

Igår fick jag ett mejl där det kom en frågan om vi var nöjda med älvsbyhus som husleverantör. 
 
Kan säga att vi är super nöjda, allt har gått så smidigt och enkelt. Bra kommunikation har vi kunnat ha också. Och mycket får vi tacka till Ali Boxner vår kontaktperson genom ä-hus. Även om vi ringde 100 ggr och frågade samma saker så svarade han och förklarade om så vi förstod. Rekomenderar starkt denna kille!
 
Jag har förstått att jag kan/har vart otydlig med att berätta att det INTE var älvsbyhus som fixade våran entreprenad. Alltså marken huset står på. Vi har ett avtal med en annan firma på tomt och markarbetet. Och det är denna firma som inte har skött sig enligt avtalet och strular nu. Så det är inte älvsbyhus fel. Dom har skött sej jätte bra.
 
Jag har själv hört att älvsbyhus har för ett X antal år sedan fått dåligt omdöme av olika anledningar. Men jag är helt säker på att efter att dom var med på tv och de var såna skriverier så har dom skärpt sig. Sen hörs ju självklart mycket negativt jämt, medans de positiva gärna hamnar bakom de dåliga. Tyvär. Jag tror att de finns fler företag som tabbat sig. Men dom är inte lika stora och då syns de inte tydligt i medier. 
Vi har än så länge inget att klaga på. Vi är jätte nöja som sagt. =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret, då förstår jag vad du menar 😊 kan hålla med dig om att det som är bra nästan aldrig kommer fram eller pratas lika mycket om än det som är dåligt! Så igen tack för din förtydligande!

2013-11-20 @ 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu