Amarylis

Undra om jag måste kasta ut amarylisen. Är helt täppt i näsan och ögonen rinner. 
När jag var ute med hundarna så släppte allt, när jag har vart inne igen i 10 min så kom de tillbaka. 
Jag vill ju inte göra de, om jag inte måste.
 
Har i stort sett sovit bort halva fredagen. Gick och la mej vid 10 och vaknade 12.30. Trött tjej. 
Har ialf haft mina arbetskollegor hemma hos mej på em, jobbmöte och fika. Trevligt. 
 
Hela kvällen har gått åt till att titta på Idol och stryka julgardiner. Har hunnit med att tvätta några maskiner med tvätt också.
Imorgon tänkte jag börja julpynta så vi kan tända lite ljus till frukosten på söndag morgonen.
Jag ska ju jobbar 8-16 både imorgon och på söndag så de är lika bra att sätta upp lite pynt och byta gardiner. 
Självklart kommer jag lägga upp bilder på söndag ;)
 
Trevlig helg alla läsare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu