Amarylis, julstjärna

Det är väl dom typiska julblommorna?
Jag har ialf köp båda två, så nu står de en på köksbordet och en på vardagsrumsbordet. Super mysigt.
Amarylisen har vuxit som bara den sen vi köpte den i helgen. Lagom till 1:a advent tippar jag på att den har slagit ut =)
 
Idag var jag som sagt hos tandläkaren. Hade inga hål som tur var men tandläkaren fick se att min tand som jag gjorde en rotfyllning i för typ 10 år sedan hade spruckit. SÅ J-VLA TYPISKT! Jag kände väl inte sånt sug på att lägga ut svin dyra tandläkarbesök nu innan jul. Men men, fick ialf en tid till den 20 december för att åtgärda sprickan + att ta bort lite tandsten.
 
Har hunnit luncha hos min kusin med mina kusiner. Så himla mysigt. Emelie som min ena kusin heter, du kan läsa hennes blogg HÄR. Det var ju år och dar sedan man fick umgås allihop sådär. Nu saknades dock många kusiner men vi är dom som är "tajtast" av kusinerna och dessutom jämngamla. Det var mycket uppskattat.
 
Imorgon väntar en ny arbetsdag på mej, 8-16.
 
Nu inväntar jag att Greys anatomy ska börja. 
Vad gör ni en onsdags kväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu