Allergi

Igår kväll har någon mygga lyckats suga blod av mej på 8 ställen, ja ni läste rätt. 8 st myggbett! 
Och denna mygga som egentligen inte borde leva i november månad har gjort min knäskål jätte svullen. Jag har fått någon allergi av de för nu är det jätte varmt där och svullet. 
Märkligt. :(

Idag efter jag hade lämnat av barnen på dagis så tog jag tag i en storstädning. Dammsugit, dammat och skurat golven. 
Dessvärre så har vi fotspår på golven så fort vi vart ute med hundarna. Det är det enda negativa med mörkt golv. Allt syns.

Nu är jag på jobbet. Går av 8 imorgon bitti. Och då blir de åka till några second hand butiker i Södertälje. :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu