Styleroom


Har du vart inne och besökt styleroom någon gång? En sida jag verkligen vill tipsa om. Du skriver bara in sök ord i sök rutan i höger hörn. Tex vardagsrum, sovrum, specifikt tema osv.. Du hittar massor med sidor där andra har delat med sej av sitt hem i bilder och text. Jag har hittat mycket som jag tycker i fint i andras hem. 
Besök den du med om du är inne i tankar om att förändring hemma hos dej, på altanen eller vad som helst. Jag lovar att du hittar något som faller dej i smaken.
Du kommer till sidan om du klickar HÄR.
 

Älvsbyhus kan man söka i sök rutan, då kommer de upp hur många andra har inrett sitt ä-hus tex.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar styleroom!
Är inne där flera gånger i veckan :)

2013-05-03 @ 12:37:13
URL: http://Sandra.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu