Sakta

Går det.. Men det är väl påväg åt rätt håll. Vår stora plankhög som vi hade på framsidan är typ borta. Det är några små plankor kvar. Men dom kan man bara kasta i containern.

Idag har jag, barnen och hundarna hälsat på min barndomsvän och hennes son (som är 3 dgr äldre än Leo) i södertälje. Vi har lunchat, barnen har busat hela dagen lång.

Har precis kommit ur badet efter att ha dansat linedance för första gången i mitt liv. Höll igång i 1 1/2 h. Det var så himla roligt. Nu är det säsongspaus så det börjar inte förrän i september igen, tyvärr. Men då ska jag börja. Roligt roligt!

Snart är högen borta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu