Mer död än levande

Jag vill inte påstå att jag har mått nå vidare idag. Det blev aningen för många drinkar igår. Men Gud så roligt jag hade.

Dagen har spenderats mestadels ute. Sambon har målat på huset, barnen och jag har mest bara vart. Njutit av vädret helt enkelt. Vi åkte iväg och unnade oss pizza till lunch, sen kastade vi massor med kartonger osv på sorterings stället.
Skönt att kunna se lite golv i tvättstugan igen. Iofs så tar fortfarande färgen mycket plats.

Nu på kvällen känner jag verkligen vad solen har tagit på mej. (Jag får sol eksem) mina öron är svullna och mitt bröst och ansikte har fått kliande prickar. Får se hur natten kommer vara.

Här kommer lite bilder från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu