Linedance

Suget sitter i ifall jag ska börja dansa linedance. Var idag och tittade när dom dansade. Jag blev sååå sugen. Dom frågade om jag ville prova istället för att sitta och se på. Hade jag inte haft huvudvärk så hade jag gjort de. Benen gungade i takten till musiken i 2 h. Hehe.

Igår fick vi åter ett datum för påbörjande av att plana ut tomten. 13/5 börjar dom. Vi får se om löftet håller el om de blir ändrat igen. Less börjar man bli. Man vill så gärna få plan mark så barnen kan hoppa på sin nya matta. Så vi kan måla resten av huset utan att någon ska behöva hålla i stegen medan den andre målar. Som sagt, den som lever får se.

Nu ska jag ta mej en dusch och sen hoppa i bingen. Känns som de var evigheter sedan jag sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu