Bloggen strular

Allt jag hade skrivit igår och alla bilder jag hade bloggat bara försvann igår. Så himla typiskt. Men jag gör ett nytt försök idag med uppdatering om hur de går på tomten.

Det går framåt med tomten. Definitivt mycket planare och vi slipper nu ta Bamse kliv upp från trappen till entrén. Känns underbart.

Målningen står helt stilla då vi ej kan måla för det dammar så mycket när dom arbetar. Och sen jobbar jag så mycket. Svårt att hinna med. Säkert fler som känner igen sej? Vädret för helgen ser väldigt osäkert ut. Så vi får se om man hinner måla något då jag också jobbar 8-16, fredag, lördag och söndag.
Det är inte alltid en dans på rosor även om jag önskar se.

Jag har gått och tänkt mycket på hur och vad vi ska ha runt tomten. Staket? Buskar? Öppet?
Jag är så himla fäst vid syrenbuskar. Dels för att dom är fina, dom blir täta med dom fina löven. Sen luktar dom gudomligt när dom blommar. Det som är synd är att dom blommar så kort stund. Vita och lila skulle passa så bra in på vår tomt. Någon som kan ge nå mer positivt vs negativt med just syrenbuskar?

Här kommer lite bilder på hur de ser ut på vår baksida än så länge.



Kommentarer
Postat av: Om Ett Hus

Hej! Kul att se hur ert Tyr ser ut! Vi har själva ett byggt i början på 2012. Är det bara Älvsbyhus i ert område? Ser ut som det bara är Älvsbyhus neröver. :) Ha det gott! /Susanné

2013-06-26 @ 18:05:59
URL: http://ometthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu