Arm ont

Jag är helt slut. Ryggen är bränd och armen gör ont. Om ni undrar hur de kan ha blivit så, enkelt. Måla husfasad från 9 till 14:45 så får du det resultatet. Men fint blir de. Men oj vad jobbigt och stundvis tråkigt. Haha

Nu är jag på jobbet. Går av kl 8 imorgonbitti. Har fixat barnvakt mellan 18-20 för då ska jag och sambon på vårt första samfällighetsmöte. Spännande! Har en del frågor jag ska ta upp och hoppas få svar på dom.
Ska dels fråga när dom kommer asfaltera vägarna.

Är det bara jag som tycker att de känns som en söndag idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu