Uterum

Fick hem ett reklamblad idag i brevlådan. Det var om uterum. Som jag berättat förut så ska vi bygga altan i vår. Och jag vill så gärna ha ett uterum som går ihop med altanen. då blir ju en del inglasad och då kan man få njuta av att vara "ute" fast det regnar och så... Ni vet vad jag menar.
Tänk en sommarkväll när man grillat och vart ute i solen hela dagen, temperaturen sjunker lite och myggen smyger sej på. Perfekt att kunna sitta i uterummet med ett glas vin och bara se ut över tomten :) åh!
Någon som har ett uterum som är inglasad? Hur byggde ni? Några tips? Måste man ansöka bygglov på uterum?

När jag tänker mej uterummet jag vill ha så vill jag att man har det placerat så man kommer in i uterummet när man går ut från altandörren från v-rummet. Sen att det går en dörr från uterummet till altanen. :) visst låter de bra?

Tidigare idag lunchade jag med en killkompis. Vi pratade mycket hus (då han och hans tjej oxå letar hus/radhus) sen har jag och kusinen tagit en promenix med mina hundar. Som efter promenaden var sååå smutsiga hehe.
Nu är jag på jobbet. Jobbar till kl 8 imorgon bitti. Sen imorgon kl 8,30 kommer larmkillarna och installerar vårt hemlarm.
Vi ska ha larm från verisure. Vi tog deras största larmpaket, så nu ska vi känna oss trygga :)

Nu blir de jobba vidare. Ciao

Jag och min äldsta pojke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu