Stress

Har stressat sedan jag vaknade imorse.

Lilleman är fortfarande dålig med hög feber. :( men nu är det inte från munnen de kommer, bara från baken. Jag hoppas verkligen har mår bättre imorgon.

Jag har vart och gjort ärenden hela dagen med svärmor. Handlat och sjukhus besök, åkte vid 9.45 och kom hem 15.15. Puh.. Sen skulle jag vara på jobbet till 16. Är helt slut i kroppen och huvudet. Men bara att kämpa på.

Går av jobbet imorgon bitti.. Har en del jag vill hinna med imorgon fm innan jobbet kallar igen kl 16.
Dels vill jag fixa med nya tv-bänken (som dragit ut på tiden) så den kommer på plats. Sen vill jag få upp Williams hylla i hans rum. Då kan jag packa upp hans sista kartong med dop saker.

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu