Sjuka barn

Det är det värsta som finns. Jag sitter på jobbet och min lilla fis är sååå dålig där hemma. Usch det gör så ont i mamma hjärtat. Hoppas verkligen han är bättre tills imorgon. Jag vill inte se han såhär. Att man kan bli så dålig av att ha fått i sej mjölk. :( stackaren.

Nog med tråkigheter.
Som ni läste här innan så är tvbänken fixad och på plats. Båda hyllorna i barnens rum är uppe. Kort kommer inom kort.
Åkte iväg till tidigare idag till Coop och Apoteket (för att få komma hemifrån lite) på Coop köpte jag en toalettrulle-hållare som är fristående på golvet. (Vi vill undvika hål i väggen). Hade tittat på den på k-rauta men där var den 200 kr dyrare. Så jag slog till och köpte den på Coop. Man får ju inte vara dum ;)
Även lite Alvedon och vätskeersättning fick följa med hem.

Nu sitter jag på jobbet. Sitter och tänker. Gruvar mej över den 22 mars då vi ska på begravning. Min morfars begravning. Usch vad jobbigt! Men man får tänka på de positiva att han slipper lida och göra dagen till något fint. Men många tårar kommer de bli :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu