Shopping

Åkte iväg till Skärholmen idag på fm. Skulle bara köpa ett par nya mjukisbyxor till jobbet. Men tror ni att jag kunde hålla det? Icke.
Kommer hem både med en iPad och nya kläder till mej och familjen. Opps.

Kört en kär vän till affären för hon skulle stor handla lite.
Nu är jag på jobbet. Går av imorgon bitti. Ska bli jätte skönt att få en lugn torsdag :) och dessutom få sova med familjen.

Snart är jag redo för att fira påsk. :) liljorna har blivit så fina där hemma. Påskgodiset är inhandlat och jag är ledig lördag och söndag. Yeay.
Hur firar ni påsk?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu