Mc donas

Så sa min 4åring när jag frågade vad vi skulle äta till lunch tidigare idag. För er som inte förstod så betyder det mc donalds. ;)

Idag köpte vi ny tvmöbel, en vit med bra förvaring för filmer och alla dessa apparater vi har hemma. Bort bort bort ;) gillar inte alls när allt syns. Så imorgon när jag slutat så ska vi sätta upp den. Måste nu sälja våran gamla i ek. Om ngn är intresserad så hojta.
Har även vart iväg och köpt obehandlade vägghyllor som jag ska måla till respektive barnrum. Vi ska ha dopgåvor och lite små saker på. Dom ska sitta över sängarna. Sen sätta spottar under så vi har bra belysning när vi ska läsa godnatt sagorna. Självklart ska jag visa er så snart jag börjat med projektet.

Jag är på jobbet och går av 8 imorgon bitti. Då blir de att åka och handla på en gång, får gäster vid 12 snåret. Lite födelsedags firande. Så här ska det bakas tårta ;) nam nam.

Ska ni se mellon ikväll? Jag ska försöka om de går. Vilka håller ni på? Jag kan inte bestämma mej. :/
Hoppas ni får en mysig lördag kväll alla Goa läsare!

Här har ni min William som ville bli målad som spiderman på "mc donas"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu