Lite shopping


Idag har jag vart effektiv (like always of course)
Hunnit besiktiga bilen ( som blev underkänd) typiskt! Hoppas karln kan fixa de snart.
Har vart på plantagen och handlat påskris och lite påskliljor. Vart och handlat nya gardiner till sovrummet. Gillade dom jag hade innan men gillade inte att det var så mkt insyn till vårt sovrum. ;)

Har även lunchat med min bästa barndoms vän. Vi har hållt ihop i vårt och torrt sen vi var runt 5 års åldern. :D
Promenad på ca 45 min med min kusin. Dessutom har jag hunnit påskpyntat och planterat ut påskliljor i en stor kruka som på dagarna ska pryda vår entré. Men på natten får dom komma in så dom stackarna inte dör. ;)

Nu sitter jag på jobbet. Den ni ;) jag sa ju att jag var effektiv. Haha

Slänger in en bild på våra nya gardiner. 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu