Kalasat

Idag blev jag återigen intervjuad av chefen på tidningen Vårt nya hus. Lite bilder togs på barnens rum.

Flängt lite på stan har jag gjort oxå.

Hembjudna till min pappa var vi idag på kvällen. Det bjöds på oxfilé med potatisgratäng och gorgonzolasås. Jummi! Och efterrätt vaniljpannakotta med hallon till. Behöver jag berätta att jag blev mätt? ;)
Pappa hade även vart inne hos min farbrors fru som jobbar i guldsmedsbutik och köpt ett jätte fint armband. Super söt och ändå tuff på samma gång. :)

Barnen somnade i bilen påväg hem. Och dom fortsatte sova även när vi bar in dom i respektive säng. Jag har sån huvudvärk så det blir nog sängen för mej med. Jobba imorgon igen.

Vad tycker ni om armbandet jag fick?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu