Jobbat

Helgen har i princip vart jobb. Var iofs på kalas igår kväll. Trevligt.

Är på jobbet nu med. Går av kl 16 i em. Sambon ska fixa vår ena bil när jag slutar. Sista minuten som vanligt när de gäller oss. Har besiktning i morgon bitti så de måste fixas. Nya bromsklossar ska på och lampa måste bytas. Usch bilar är så dyra i drift. Inga pengar man vill lägga men man måste ju ha dom tyvärr.

Efter jag besiktigat bilen imorgon och innan jobbet tänkte jag börja påskpynta hemma. Sätta upp lite ris osv. :)
Mysigt. Hur pyntar ni hemma? Mycket kycklingar? Ris? Färgglatt?
Slänger upp ngn bild på vårt pynt när jag satt upp de. :D

Fredagsmys med Leo (bilden tagen i fredags förståds)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu