Jobb

Skulle egentligen vara ledig idag efter att jag gick av i morse men fick hoppa in igen.

Har lunchat idag med min kusin och en kompis. Även hunnit med en sväng till mångfaldenshus och xl bygg. Hunnit storhandlat på Ica maxi. Puh...

Idag på förmiddagen så fick jag se att mina påskliljor som jag satte ut i kruka hade börjat blomma :D det börjar bli vååår!
Inte bara fördelar med att våren kommer. Dvs att isen och snön smälter och vi får in 1 kg grus i våran hall och i huset. Blää.. Men de är ju bara ett tag. Sen blir de plattsättning. Det underlättar ju lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu